2012. január 10., kedd

Chicco autósülés / hordozó 0-13 kg - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Eladó egy használt Chicco babaülés / hordozó. E/3-as tanúsítványa van.
A szülők csuklóját kíméli hordozás közben, mert a speciális fogantyúnak köszönhetően nem kell kifordított kézzel vinni - ezt nagyon szerettem benne.
Magas, kipárnázott oldalfalak, napfénytető a maximális kényelem és biztonság érdekében.
A csecsemő szűkítőt belekötöttem, később kivehető. Az öv négy magasságban emelhető, központi övfeszítő.
A huzat mosása közben vettem észre, hogy a belső hungarocell egy helyütt eltörött, megragasztottam (fényképeztem).
Az Auto-Fix talpat a kocsiban lehet hagyni, így sokkal könnyebb rögzíteni a hordozót.
A hintatalp és az Auto-Fix alja karcos, hátul a bekötést mutató matrica megkopott.
A súlya talppal együtt 6, 4 kg, csak a hordozó 4 kg.
Személyes átvétel az Árpád hídnál.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-20 23:46
. Chicco autósülés / hordozó 0-13 kg - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése